torsdag 3. februar 2011

Mine siste syprosjekter

For litt siden kjøpte jeg dette bamsestoffet på Stoff & Stil. Synes det var så søtt, samtidig som stoffet var bløtt og godt. Så jeg bestemte meg for å sy dyne- og putetrekk, som passet til henholdsvis vugge og sprinkelseng, for lille Benjamin (altså sønnen min på 5 mnd). Nedenfor kan du se resultatet av sengesettet til sprinkelsengen..
På Stoff & Stil hadde de også dette søte silkebåndet der det står Mom's Creation, som jeg synes passet veldig godt å plassere i siden på putevaret og dynetrekket. Jeg har også markert kanten rundt puten med en av pyntesømmene som jeg har på min symaskin.


Her ser du hvordan settet i vuggen ble seende ut. Sengekanten i vuggen er fra Lene Bjerre. Vuggen er en kopi av den som opprinnelig var på gården. Vi fikk en lokal møbelsnekker til å lage denne, og vi er veldig fornøyd med resultatet:)

















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar